Recenziile trupei

Recenziile noastre

Andreea-Alexandra Roman
Andreea-Alexandra Roman
25/09/2022
Absolut grozavi! A fost cea mai faina atmosfera, toata lumea s-a bucurat enorm, ne-am distrat maxim. Niste voci grozave, oameni minunati, dar mai ales o atitudine super pozitiva, vibe bun, lumea nu se oprea din dansat. Felicitari pentru ceea ce faceti, mai ales ca se vede ca o faceti din pasiune, recomandam oricand Life on Mars, ne-ati facut sa ne bucuram toata seara de muzica super!
Maria Cristina Bratu
Maria Cristina Bratu
31/08/2022
Totul a fost perfect: de la modul de comunicare pentru pregatirea petrecerii pana la atmosfera din seara evenimentului. Sunet foarte bun, vibe excelent, melodii potrivite si pe placul invitatilor. Singurul meu regret este ca nu am propus 4 set-uri. Petrecerea a fost foarte energica pe muzica formatiei, abia astept sa ne intalnim si la alte evenimente.
Ștefan Mureșeanu
Ștefan Mureșeanu
16/07/2022
Fenomenali!
Valentina Ristache
Valentina Ristache
13/07/2022
Multumim pentru super atmosfera de la petrecere si abordarea friendly & honest de care ati dat dovada in discutiile pe care le-am avut! 🙂
Dalia Catalina Niculescu
Dalia Catalina Niculescu
02/07/2022
Very professional band, the atmosphere they‘ve made was amazing.
Carla Padurariu
Carla Padurariu
02/07/2022
The band played at our wedding and the entire wedding party had a blast.❤️
Petrica Coticeru
Petrica Coticeru
30/06/2022
Am văzut la o nunta in București cum Cântați si am rămas impresionat. De atunci va recomand oricui ma întreabă de o formație buna pentru nunta. Bateristul face senzație!
Andrei Nita
Andrei Nita
29/06/2022
După îndelungi căutări pentru trupa perfecta pentru nunta noastră am găsit câteva videoclipuri de la alte evenimente ale trupei Life On Mars. Ne-au cucerit din primul moment cu interpretările, atitudinea și vibe-ul lor. Vocile fetelor sunt de excepție și se simte de la primul acord. Aveam așteptări mari și le-au depășit în ziua nunții. Au adus fix atmosfera și energia de care aveam nevoie la evenimentul nostru. Comunicarea și înainte și în timpul evenimentului a fost perfecta și am avut de la început până la sfârșit mereu senzația că vorbesc cu niste prieteni dar care dau și dovada de maxim profesionalism. Nunta noastră nu putea fi un așa un succes fara Life În Mars. Dacă muzica bună cu tot ce înseamnă ea e ce cauți, search no more! You found them!

Alte recenzii de la petrecerile noastre

Va multumim din suflet pentru energia fabuloasă pe care ati dat-o nunți noastre .
Toată lumea va lauda si se minunează de cât de extraordinari ati fost .